Skip to content

Bof

Web, ktorý vás dostane do pohody. Zistite, ako upiecť dokonalú bábovku, kde nakúpiť za najvýhodnejšie ceny a v akom období cestovať na dovolenku.

  • Auto
  • Business
  • Deti
  • Dom a záhrada
  • Kultúra
  • Peniaze
  • Produkty
  • Spoločnosť
  • Šport
  • Veda
  • Vzťahy
  • Www
  • Zdravie

Ako používať olovené magnety na prilákanie ďalších účastníkov e-mailu

Posted on 11. 7. 201928. 4. 2023 By


E-mail marketing bol po mnoho rokov, a to je jeden z najviac nákladovo-efektívne vedenie budovy a vedenie výchovy techniky k dispozícii. Ale dostať ľudí, aby sa zaregistrovali na e-mailový zoznam, môže byť ťažké. V závislosti na tom, ktoré štatistiky čítate, priemerné ceny za registráciu e-mailových zoznamov sa pohybujú okolo 2 percent a mnohé podniky majú ešte nižšie ceny. Jedným zo spôsobov, ako zvýšiť tieto sadzby opt-in (a zlepšiť výsledky vášho e-mailového marketingu), je použitie elektródového magnetu.

vydělat peníze.jpg
 
Čo je to olovený magnet?
Olovnatý magnet je niečo ako dodatočná hodnota, ktorú každému novému účastníkovi poskytnete výmenou za to, že vám poskytne svoju e-mailovú adresu vo vašom opt-in formulári. Typicky je to zľava alebo jedinečný obsah, ktorý môže byť užitočný pre vaše publikum. Obchodníci často nazývajú olovené magnety etickými úplatkami a dokázali, že výrazne zvyšujú mieru konverzie pri registrácii pre ľubovoľnú webovú stránku.
 
V tomto článku vám ukážeme matice a skrutky na vytvorenie olovených magnetov a ich použitie na vytvorenie zoznamu e-mailov. Poskytneme tiež niekoľko motivačných nápadov, ktoré by vám mali pomôcť začať.
 
Ako implementovať olovené magnety: Stručná príručka krok za krokom
Ak ste skeptickí k ROI olovených magnetov, tu sú dve skutočnosti, ktoré vás presvedčia.
 
Aby ste získali lepší obraz o potenciálnych časových investíciách, celý proces sme rozdelili do konkrétnych krokov.
 
1. Vyberte si podnet pre svoje publikum
Pre e-commerce webové stránky, zľavy, doprava zadarmo a špeciálne ponuky by mohli byť prvý, najzreteľnejší a najúčinnejší nápad. Čo by ste však mali ponúknuť, ak máte úplne iný obchodný model, ktorý nesúvisí s predajom fyzických položiek?
 
Premýšľajte z pohľadu svojho zákazníka persona. Ako majiteľ firmy musíte mať dobré vedomosti o vašich bolestivých bodoch a riešeniach, ktoré hľadajú. Pri štarte môžete použiť niekoľko zdrojov inšpirácie: komentáre k vášmu blogu, dotazy vášho tímu technickej podpory, spätnú väzbu od používateľov, fóra na výklenky.

magnet.jpg
 
2. Rozhodnite sa, aký správny formát pre váš hlavný magnet je
Hoci eKnihy boli najobľúbenejším typom oloveného magnetu, dnes sú ľudia viac motivovaní kratšími formami obsahu. Môžete obviňovať neslávny rozsah pozornosti alebo objem obsahu dostupného na internete, ale je pravdepodobné, že informácia, ktorá sa dá rýchlo spotrebovať a okamžite aplikovať, bude viac populárna ako viacstránková správa.
 
3. Ponúknite ho proaktívne na formulároch predplatného e-mailu
 
Pop-up a slide-ins sú najlepší spôsob, ako propagovať hlavný magnet a získať nových účastníkov. Poskytujú dostatok nehnuteľností, aby vytvorili oko-lov-k-akcie, a oni sú jednoducho dokázané, že sú efektívnejšie pri zbere e-mailov. Dokonca aj bez akejkoľvek špeciálnej ponuky majú kontextové okná tendenciu riadiť aspoň dvakrát viac registrácií ako vložený opt-in formulár.
 

Navigace pro příspěvek

Previous Post: Čo sú to vlastne LED svetlá a aký je dôvod ich popularity?
Next Post: Spropagujte svoje podnikanie tak trochu inak

Archivy

  • Prosinec 2024
  • Srpen 2024
  • Červenec 2024
  • Červen 2024
  • Květen 2024
  • Duben 2024
  • Březen 2024
  • Únor 2024
  • Leden 2024
  • Prosinec 2023
  • Říjen 2023
  • Září 2023
  • Srpen 2023
  • Červenec 2023
  • Červen 2023
  • Duben 2023
  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Listopad 2022
  • Říjen 2022
  • Září 2022
  • Srpen 2022
  • Červenec 2022
  • Červen 2022
  • Květen 2022
  • Březen 2022
  • Srpen 2021
  • Listopad 2020
  • Červenec 2020
  • Květen 2020
  • Listopad 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červenec 2019
  • Červen 2019
  • Listopad 2018
  • Duben 2017

Rubriky

  • Business
  • Dom a záhrada
  • Produkty
  • Šport

Nejnovější příspěvky

  • Renovujte kožu na vašich autosedačkách!
  • Ako vytvoriť interiér, ktorý odráža vašu osobnosť?
  • Čaro senzuálnej masáže
  • Zlikvidujte vašu spoločnosť
  • Ako navrhovať interiéry podľa špecifických potrieb užívateľov, ako sú napr. deti alebo seniori?

Nejnovější komentáře

Žádné komentáře.

© Bof.sk

Powered by PressBook Masonry Dark

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím